راهنمای ثبت نام :: مرکز رشد و تعالی خانواده

مرکز رشد و تعالی خانواده

مرکز آموزش، راهنمایی و مشاوره‌ی خانواده‌ در دانشگاه تربیت مدرس تهران

مرکز رشد و تعالی خانواده

مرکز آموزش، راهنمایی و مشاوره‌ی خانواده‌ در دانشگاه تربیت مدرس تهران

مرکز رشد و تعالی خانواده

این سایت برای اطلاع رسانی فعالیت‌های مرکز رشد و تعالی خانواده‌ی زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس تهران ایجاد شده است.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

راهنمای ثبت نام

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰ ب.ظ

کد واسط دانشگاه تربیت مدرس

23453


تمامی نکاتی که لازم است متقاضیان عزیز قبل از ورود به پنل ثبت نام از آن مطلع شوند در این راهنما عنوان شده است؛ بنابراین قبل از هرگونه اقدامی برای ثبت نامتان این راهنما را حتما مطالعه نمایید.

مراحل ثبت نام:

متقاضی ابتدا باید از طریق این صفحه  http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=286026  وارد شود. زمانی که وارد این صفحه می شود بایستی کد واسط، شماره همراه و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید و کلید ثبت را کلیک نماید؛ (برای بزرگ نمایی تصاویر می توانید روی آن ها کلیک نمایید)

کد واسط دانشگاه تربیت مدرس 23453

 

راهنمای ثبت نام مجردها

 

سپس وارد صفحه ای تحت عنوان مرامنامه می شود:
در ابتدای بخش ثبت نام، متنی با عنوان مرامنامه آورده شده که در آن شرایط استفاده از خدمات بخش همسان گزینی توضیح داده شده است. متقاضی پس از مطالعه مرامنامه و آگاهی از شرایط ثبت نام با کلیک روی گزینه موافقم به صفحه ثبت اطلاعات هدایت می شود؛

راهنمای ثبت نام مجردها

در صفحه ثبت اطلاعات اصلی متقاضی موظف است اطلاعات ستاره دار را پر کرده  و کلید ثبت و ادامه را کلیک نماید؛
راهنمای ثبت نام مجردها
بعد از ثبت و ادامه اطلاعات وارد صفحه اطلاعات فردی شده و بایستی تمامی فیلدهای اجباری را تکمیل نماید؛
 
راهنمای ثبت نام مجردها

متقاضی بعد از پر کردن فرم اطلاعات فردی وارد صفحه اطلاعات تماس می گردد؛
 
راهنمای ثبت نام مجردها

صفحه بعد اطلاعات تحصیلی است که متقاضی موظف است اطلاعات دقیق تحصیلی خود را وارد نماید؛

راهنمای ثبت نام مجردها

پس از ثبت و ادامه وارد صفحه اطلاعات خانوادگی شده و اطلاعات تمامی اعضای خانواده را تکمیل نماید؛ دقت شود در این صفحه تعداد اعضای خانواده را هر تعدادی که وارد می کنید خود متقاضی هم جزء آن ها محسوب شده و باید در قسمت پایین صفحه که متقاضی موظف است به تفکیک اطلاعات را وارد کند، اطلاعات خودش را نیز باید پر نماید؛

راهنمای ثبت نام مجردها


در قسمت اطلاعات شغلی متقاضی اگر شاغل است و مدرکی دال بر اشتغال خود می تواند در قسمت مدارک اسکن و آپلود نماید بایستی خود را شاغل معرفی کند در غیر اینصورت خود را غیر شاغل معرفی نماید تا در زمان ثبت نهایی به دلیل عدم ارایه مدرک دچار مشکل نگردد. (منظور از مدرک شغلی هر مدرکی که نشان دهنده اشتغال فرد در مرکزی که عنوان می کند؛ اعم از دفترچه بیمه، حکم کارگزینی، فیش حقوقی، مجوز کسب و یا معرفی نامه از مرکز باشد)

راهنمای ثبت نام مجردها

پس از تکمیل این مرحله وارد اطلاعات ظاهری می شوید که این قسمت از اهمیت ویژه ای برای معرفین برخوردار است بنابراین دقت کافی را داشته باشد تا اطلاعات واقعی ظاهری خود را درج نمایید؛

راهنمای ثبت نام مجردها

 

در قسمت اطلاعات اقتصادی از آنجایی که ما موظف هستیم در هنگام معرفی، همسانی در زمینه وضعیت اقتصادی را لحاظ کنیم ناگزیر هستیم اطلاعات دقیقی از متقاضی دریافت کنیم تا معرفی دقیقی انجام دهیم بنابراین تمامی مطالبی که علاوه بر فیلدهای ضروری الزامی می دانید تا در زمان معرفی لحاظ گردد در قسمت توضیحات درج نمایید؛

راهنمای ثبت نام مجردها

 

اطلاعات توانایی ها در این فرم افراد می توانند توانمندی های خود را درج نمایند؛

راهنمای ثبت نام مجردها

 

در قسمت اطلاعات جانبی فرد بایستی مواردی از قبیل اصالت خانوادگی، تقیدات مذهبی و ... را وارد نماید تا با توجه به شرایط اعتقادیش فردی متناسب معرفی گردد؛


راهنمای ثبت نام مجردها

در فرم اطلاعات خواسته ها فرد بایستی اطلاعات خواسته های خود را وارد نماید تا کارشناسان ما بعد از بررسی شرایط تا حدی بتوانند بر اساس خواسته های معقول متقاضیان برایشان کفو آن ها را بیابند؛
 
راهنمای ثبت نام مجردها

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید؛ در این قسمت متقاضی چنانچه مایل است می تواند مدارک مربوط به مشخصات خود را با فرمتی که در ابتدای ثبت نام عنوان شده، از اصل مدارک اسکن تهیه کرده و الصاق نماید و به مرحله بعد برود . اگر مایل به الصاق مدارک نیستید با زدن کلید " ثبت و ادامه " به مرحله بعد بروید . 

راهنمای ثبت نام مجردها

 

راهنمای ثبت نام مجردها

 

پس  از تکمیل فرآیند ثبت اطلاعاتی که در فرم های بالا به آن پرداختیم متقاضی بایستی به پرسشنامه های روانشناختی نیز پاسخ دهد تا ثبت نامش تکمیل گردد؛

راهنمای ثبت نام مجردها

بعد از اینکه متقاضی  پرسشنامه یک را کامل و به درستی تکمیل کرده  و ذخیره کرده باشد با این پیغام  مواجه خواهد شد از این رو با کلیک کردن بر روی ادامه وارد پرسشنامه (٢) خواهد شد.

راهنمای ثبت نام مجردها

 

نکته مهم
چنانچه متقاضی محترم پس از پر کردن فرم ها با این عنوان مواجه شد که ٤٨ ساعت بعد به پرسشنامه ها وارد شده و سپس تکمیل نماید؛ متقاضی می بایستی  ٤٨ ساعت بعد مراجعه کرده و با دقت و تمرکز کافی آزمون ها را پاسخ دهد تا بتواند به پرسشنامه شماره ٢ راه پیدا کند. پس از ورود به پرسشنامه شماره ٢ می بایستی به دقت به پرسشنامه پاسخ داده و اطلاعات خود را ذخیر نماید؛ در نهایت متقاضیان می توانند نتیجه آزمون های خود را با کلیک بر روی مشاهده تفسیر آزمون، شناختی کلی از خصوصیات روانشناختی خود کسب نمایند؛ از این رو از متقاضیان عزیز خواهشمندیم با دقت و صبوری  به هر دو آزمون  پاسخ دهند تا نتایج دقیقی از خودشان کسب کنند.

راهنمای ثبت نام مجردها



چنانچه متقاضی در هر مرحله از ثبت نام قادر به ادامه ثبت نام نباشد و بخواهد که باقی ثبت نام را به زمان دیگری موکول کند؛ می تواند بعد از کلیک بر روی گزینه ثبت و ادامه از ثبت نام خارج شده و هر زمان که تمایل به تکمیل ادامه ثبت نام داشت وارد پنل ثبت نام شده http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=286026 
 و مجددا با ورود کد واسط ، آدرس ایمیل و شماره همراهی که بار اول واردکرده است و کلیک بر روی گزینه ثبت، نام، نام خانوادگی و آیکن پروفایل را همانند تصویر زیر مشاهده  نماید؛

راهنمای ثبت نام مجردها

که با کلیک بر روی گزینه پروفایل همزمان کد رهگیری به شماره همراه (در صورت غیرفعال نبودن پیامک های تبلیغاتی) و آدرس ایمیل متقاضی ارسال می گردد که این کد رهگیری با هربار مراجعه مجدد متقاضی به پروفایلش تجدید می گردد و متقاضی به تعداد دفعات ورود به پروفایل کد رهگیری جدید دریافت می نماید. سپس کد رهگیری دریافتی را در قسمت کد رهگیری وارد نموده تا بتواند به اطلاعات پروفایل خود دسترسی یابد:

راهنمای ثبت نام مجردها

 

پس از وارد کردن کد رهگیری، متقاضی با جدولی مواجه می شود که وی را راهنمایی می کند که کدامیک از صفحات پروفایل خود را کامل کرده است  و پس از رویت این پنل می تواند از منوی سمت راست صفحه ، وارد صفحه ای که اطلاعات آن ناقص است شده و پس از تکمیل آن گزینه ثبت و ادامه را کلیک نماید.
 
راهنمای ثبت نام مجردها


مشکلات احتمالی هنگام ثبت نام:
١) خطای سیستم عامل: چنانچه متقاضی  با سیستم عامل اندروید (موبایل و تبلت) وارد بخش ثبت نام شود قطعا دچار مشکل خواهد شد و قادر به انجام مراحل ثبت نام نخواهد بود.
٢) خطای مرورگر ها: مشکلی است که کاربران در حین ثبت نام ممکن است با آن مواجه شوند به همین جهت توصیه می کنیم از آخرین ورژن مرورگر های firefox و یا chrome استفاده نمایید تا بتوانید مراحل ثبت نام را طی کنید.
باتوجه به استفاده از پروتکل HTTPS که یک پروتکل امن برای انتقال داده در شبکه های کامپیوتری می باشد ممکن است برخی کاربران در زمان  ورود به بخش ثبت نام دچار مشکلاتی اعم از خطای ورود و خطای دسترسی به این قسمت شوند به همین جهت در این قسمت از راهنما به این امر می پردازیم: کاربرانی که از مرورگر firefoxاستفاده می کنند لازم است در زمان برخورد با خطای دسترسی به این شیوه عمل نمایند:
 1) با مشاهده این تصویر بر روی گزینه I Understand the risks که با کادر قرمز مشخص شده است کلیک نمایید:

راهنمای ثبت نام مجردها

 

2) سپس وارد این صفحه می شوید که می بایستی بر روی Add Exception کلیک نمایید.

راهنمای ثبت نام مجردها

3) و در نهایت در صفحه زیر نیز می بایستی Confirm Security Exception را کلیک نمایید تا بتوانید وارد پرتال ثبت نام و یا سایر قسمت های سایت شوید

راهنمای ثبت نام مجردها
کاربرانی که از مرورگر Chrome استفاده می کنند نیز می بایستی در صورت مواجه شدن با خطای امنیتی مراحل زیر را طی نمایند تا بتوانند وارد پرتال ثبت نام بشوند:

١) با مشاهده تصویر زیر می بایستی همان طور که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است بر روی  Advanced کلیک نمایید.
راهنمای ثبت نام مجردها

٢) سپس تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد که می بایستی  بر روی گزینه Proceed to که با کادر قرمز مشخص شده است و در ادامه آن آدرس سایت تبیان را به جای خطوط تیره رنگ می بایستی مشاهده کنید کلیک نمایید تا وارد پنل ثبت نام شوید.
راهنمای ثبت نام مجردها

چنانچه شما متقاضی محترم  پس  از مطالعه این راهنما همچنان دچار مشکلاتی در ثبت اطلاعات خود بودید؛  تنها می توانید با اعلام مشخصات فردی  (نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود) از طریق ایمیل همسان گزینی به آدرس behtarinyavar@gmail.com   با ما مکاتبه نمایید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.